Aplinkosaugos NVO vaidmens stiprinimas formuojant klimato kaitos politiką
Advokacijos mokymai
Vyko advokacijos mokymai NVO darbuotojų kompetencijai kelti
|
|||||||
Lapkričio 4-6 dienomis vyko mokymai aplinkosaugos srityje veikiančioms NVO „Veiksmingos komunikacijos priemonės siekiant advokacijos tikslų klimato kaitos srityje“. Mokymus vedė pasauliniu mastu žinomas kampanijų ekspertas Chris Rose.
Prieš mokymus dalyviai buvo paprašyti užpildyti dviejų tipų anketas:
1) Patirtis ir įžvalgos Lietuvos advokacijos veiklose;
2) Motyvacijos vertybių tipo nustatymas.
Apklausos rezultatai buvo panaudoti mokymų metu. Chris Rose pristatė tris pagrindines žmonių grupes pagal jų motyvaciją: pionierius, žvalgytojus, naujakurius. Atsižvelgiant į tai, kuriai vertybinei grupei priklauso tikslinė auditorija, planuojama ir vykdoma advokacijos kampanija. Savo teiginius Chris Rose iliustravo gausiais pavyzdžiais iš kampanijų, kurias vykdė įvairios NVO įvairiose pasaulio šalyse, pvz.: „Greenpeace“, „WWF“, „Friends of the Earth“ ir kt. Didelėje dalyje kampanijų planavime jis dalyvavo asmeniškai.
Mokymų metu vyko daug įvairių praktinių užsiėmimų, kurių metu dalyviai galėjo kurti ir plėtoti naujų projektų idėjas, suprasti, kaip reikiamą informaciją perteikti visuomenei, kaip planuoti komunikacijos kampaniją, bendrauti ir bendradarbiauti su valstybinėms institucijoms, politikais, bei kaip sudominti iš pažiūros skirtingas interesų grupes.
Prieš mokymus dalyviai buvo paprašyti užpildyti dviejų tipų anketas:
1) Patirtis ir įžvalgos Lietuvos advokacijos veiklose;
2) Motyvacijos vertybių tipo nustatymas.
Apklausos rezultatai buvo panaudoti mokymų metu. Chris Rose pristatė tris pagrindines žmonių grupes pagal jų motyvaciją: pionierius, žvalgytojus, naujakurius. Atsižvelgiant į tai, kuriai vertybinei grupei priklauso tikslinė auditorija, planuojama ir vykdoma advokacijos kampanija. Savo teiginius Chris Rose iliustravo gausiais pavyzdžiais iš kampanijų, kurias vykdė įvairios NVO įvairiose pasaulio šalyse, pvz.: „Greenpeace“, „WWF“, „Friends of the Earth“ ir kt. Didelėje dalyje kampanijų planavime jis dalyvavo asmeniškai.
Mokymų metu vyko daug įvairių praktinių užsiėmimų, kurių metu dalyviai galėjo kurti ir plėtoti naujų projektų idėjas, suprasti, kaip reikiamą informaciją perteikti visuomenei, kaip planuoti komunikacijos kampaniją, bendrauti ir bendradarbiauti su valstybinėms institucijoms, politikais, bei kaip sudominti iš pažiūros skirtingas interesų grupes.